simple hit counter فيديو فاضح لشيرين وهي بحالة سكر وحالة هيستيرية تتهجم على اليسا و عمرو دياب وتقول ألفاظ خارجة في حفل زفاف عمرو يوسف وكندا علوش - مجلة عالم المعرفة

الاثنين، 23 يناير 2017

فيديو فاضح لشيرين وهي بحالة سكر وحالة هيستيرية تتهجم على اليسا و عمرو دياب وتقول ألفاظ خارجة في حفل زفاف عمرو يوسف وكندا علوش

 تداول رواد مواقع التواصل الاجتماعي فيديو للفنانة شيرين عبد الوهاب أثناء وجودها في حفلة زفاف الفنان عمرو يوسف وكندة علوش، وهي تتحدث بطريقة تبدو فيها وكأنها كانت في حالة غير طبيعية.

وقالت شيرين، أثناء غنائها بصحبة تامر حسني، كلام فهم منه الجميع أنها تقصد السخرية من عمرو دياب، قائلة: "الطبيعي من أيام أم كلثوم وعبد الوهاب حافظ.. دايما الستات بتغير من الرجالة وانهاردة اتأكدت من كده ده، انا موجودة انا واصالة لكن اللي بيحيي الفرح تامر حسني وحماقي ده مش تقليل منهم لكن احنا معندناش غيرهم وعاوزة اقول التاني شكلها كدة راحت عليه كبر خلاص في السن واحنا اللي جايين".

وحاول الفنان عمرو يوسف تدارك الموقف فأخذ الميكرفون منها، وقال لها: "بموت فيكي وفي صراحتك لكن الفرح هيبوظ الناس جاية تنبسط".

كما سخرت من  إليسا، وقالت: "أنا عارفة إن حماقي بيحب إليسا، بس أنا مش مشكل عندي كمان في ناس في مصر بتحبني، وعلى فكرة احنا كله طبيعي ومفيش حاجة عندنا محقونة."

و هاجم  بعض الفنانين شيرين وأبرزهم عمرو مصطفى، والذي كتب من خلال صفحته على فايسبوك: "في نوعين من الفنانين في الدنيا  … الاول بينجح له عمل او اتنين او ثلاثه على الأكثر وبيقول ((انا)) ويقل أدبه على الأكبر منه وده لانه فاضي  …الثاني بيفضل ناجح ٣٠ سنه متتالية وبيقول انا مهما كبرت صغير … الاول ده بيروح المزبله بعد خمس الي عشر سنوات .. الثاني ده بيظل التاريخ يذكره حتي بعد موته". أما الفنانة شذى، والتي تعد صديقة مقربة من عمرو دياب نفشرت صورة له من خلال حسابها على فيسبوك، وعلقت قائلة: " بحبك أنا ..عمرو دياب ...لو محترمناش اللي أكبر مننا في السن  في الخبره ..ومقدرناش قيمه كل فنان مجتهد وناجح يبقى إحنا معندناش أصل الفن أخلاق قبل لما يكون شهرة مش مقبول فنانين مصريين يخبطوا في بعض الأخلاق أولآ الإستمرارية مش بالساهل".

اما نجم آراب أيدول أحمد جمال فكتب من خلال صفحته على فايسبوك: "اتربينا على احترام الكبير علشان لما نكبر يحترمنا الجيل اللي جاي بعدنا.. عمر الفن ما كان طولة لسان و رقم 1 الناس هي اللي بتختاره مش هو اللي بيشاور على نفسه".