simple hit counter بعد السخرية العارمة من صورته القديمة.. هكذا رد تامر حسني! فقط بعد يومين من تداولها.. هذا ما قاله! - مجلة عالم المعرفة
بعد السخرية العارمة من صورته القديمة.. هكذا رد تامر حسني! فقط بعد يومين من تداولها.. هذا ما قاله!

بعد السخرية العارمة من صورته القديمة.. هكذا رد تامر حسني! فقط بعد يومين من تداولها.. هذا ما قاله!

 بعد يومين من تداول صورة قديمة للفنان المصري تامر حسني و السخرية العارمة التي حصلت بسببها ، رد تامر على الموضوع و أكد ان الصورة له حقاً.

و صرح الفنان انه بذلك الوقت كان يقلد الفنانين و هو فخور في نفسه لما وصل له اليوم و قال في التدوينة التي نشرها على حسابه في الفيسبوك :""وانا صغير وشغلت ناس كتير وفضلوا يتريقوا على الصوره. في الحقيقه اني فالوقت ده فعلاً كنت بحاول اقلد المشاهير في صورهم وافلامهم وحراكاتهم وبغض النظر عن ان فالوقت ده كانت الموضات شبه كده وانا بقول شبهفقط بعد يومين من تداولها.. هذا ما قاله! كده لأني كنت ولد صغير معندوش فلوس نهائي يشتري لنفسه حاجه غاليه ولا عنده اب يشتريله حاجه اصلاً. اللي عايز اقوله اني من يوم الصوره دي وانا حالف اني اتصورها بجد وانا مشهور. الصوره دي بتثبت لأي شاب ايجابي ان مفيش مستحيل واللي عايز يتريق على الولد اللي فالصوره هقوله يارب تنجح زيه. انا فخور بالصوره دي وانهارده بقول للولد الصغير ده انت راجل عشان حلمت بحلم وحققته وبدأت من تحت الصفر ووصلت لحلمك بمجهودك وعرقك وكمان اشتغلت شغلانات كتير فيها شقى وتعب عشان تصرف على اهلك من وانت فالسن ده. شكراً يا ولد يا صغير اصرارك عمل مني راجل انسان فنان اسمه تامر حسني".